Resum de classe (dijous 11 de desembre de 10 a 11h)

Reducció

Mètode de classificació de sistemes i un mètode per a la resolució: la Reducció. Afegiu als comentaris d’aquesta entrada el resum de la classe. Apa siau!!

Etiquetes: , ,

3 Respostes to “Resum de classe (dijous 11 de desembre de 10 a 11h)”

  1. laura Says:

    la primera m ija hora de classe em fet un simulacre d’incendis aixi que només em fet 30 minuts d classse mas o meñs. despres cuan ja feiem classe ens as explicat com classificar els sistemes, els pasos que s’an d seguir. quins tipud d maneras hi han i ens as explikat el de resolucio

  2. lbenabarre Says:

    Jo estava a una sortida de llatí i no vaig fer classe de matemàtiques el dijous.

  3. lbenabarre Says:

    Jo estava a una sortida de llatí i no he anat a la classe de la matemàtiques.

Deixa un comentari